somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

VaD

Kategori: Allmänt

Då är väl den stora frågan,
VAD LILLA JAG HAR ATT KOMMA MED I BLOGGVÄRLDEN ?!?!?!?!?!?!?!?!?!
 
Eftersom vi lever i en bubbla - ett liv i en campusbubbla som inte tillhör verkligheten - måste ju någon (i denna mening jag) sticka hål på vår älskade bubbla...., men bara ett litet litet pyshål, så att åtminstone litelite information, roligheter och kanske hemligheter kommer ut till övriga världen (och så att Anna slipper ringa mig så ofta för att få den dagliga uppdateringen).
 
 
 
To be continued.

Kommentarer

  • Anna (återigen den som gillar bärna) säger:

    Du vet att du har mycket att dela.
    Men jag ser fortfarande att jag ringer ibland, så att jag kan få den där informationen man kanske inte ska skriva ut på internet..

    LOVE

    2012-09-08 | 10:46:07

Kommentera inlägget här: