somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

fish

Kategori: Campusliv

varje gång jag ska åka tåg har jag nån omedveten tvångstanke att vakna bakis som ett as. där är jag och anna karlsson rätt lika faktiskt. och i lördags gjorde jag det igen
 
girlgang 2.0 firade amy i fredags kväll. vilket innebar att vi slutade kvällen på stallet. rätt rejält.
 
när jag skulle till lund glömde jag att packa ner byxor. åkte dit barbent i april ? vem gör det ? när jag skulle hem sist var jag asnervös att glömma byxor... så jag hade med mig typ 5 par för 3 dagar och en hel resväska med partyklänningar ? för tre dagar ? och när jag nu skulle hem till norrköping åker jag dit i jeansjacka ? i slutet av oktober ? om jag frös ?
 
 
ser nog ut typ såhär;
när jag dessutom alltid försover mig också...
 
 
 
note to myself; packa dagen innan. och ge fan i shots.
 
-

i övrigt har jag fortfarande ingen telefon. eller inte någon egen. däremot har jag fått låna paulas gamla iphone., som säkerligen innehåller massa nakenbilder. så jag vågar inte snoka eftersom jag till min stora förtret är rädd att se paula på ett annat sätt. skämt åsido. för inte skulle väl jag snoka ändå?!?!?! heheheh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: