somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

öppna tappar ömma klappar.

Kategori: Allmänt

Pumpöppning på Sivans ikväll. och ALLA på campus vet vad det betyder. just precis....,
Festa eller Dö.
 
pumpöppning betyder också att liveshowen - walk of shame, sänds utanför mitt fönster mellan 7.00 och 12.30 imorgon söndag. jag har laddat upp för detta ordentligt genom att ställa klockan och fylla på med popcorn och bakiscola. kommer bli söndagens höjdpunkt. och jag hoppas på ett par riktiga sådana här reaktioner;
 
 
hehehehhehehehehehheh.
 
 

Kommentarer

  • emmie säger:

    ahhahahaa. jag kommer över så kan vi titta tillsammans??!! :))

    Svar: Du är mer än välkommen :D
    somienbubbla.blogg.se

    2013-01-12 | 13:36:14
  • Linda säger:

    Jag meeerååå!

    2013-01-12 | 15:25:40
  • tove säger:

    drömmen idag hade varit om du själv har gått en walk of shame. ringer i eftermiddag och frågar, lever så länge på skadeglädjen om att du eventuellt gjort det ;)

    2013-01-13 | 12:14:52

Kommentera inlägget här: