somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

detta har hänt;

Kategori: Campusliv

efter att ha känt mig som van the man på campus i ca 5 dagar skulle jag nog vilja påstå att campus börjar återgå till sitt normala tillstånd igen. det vill säga - ej folktomt. girlgang är tillbaka och det är väl egentligen det som räknas. litervis med te har druckits, massor har uppdaterats och vi är back on track så att säga.
 
 
och vad gäller plugget....,
så har jag hela jullovet gått runt med attityden;
 
 
 
har väl lite insett att det inte håller längre ,,,,,
och vi bestämde igår att vi idag skulle KÖTTA grupparbete i bibblan efter ett morgonspinningpass kl 07.00.
 
 
Resultatet ????????
 
Jag gick på spinningpasset.
och
Jag kom fram till att det även finns andra perspektiv på Personalekonomi ;
 
 
japp. det är paula.
och hennes hundralapp. och jag som fotar.
medan vi KÖTTADE grupparbete.
 
Hej då.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: