somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

tystnaden som uppstår...

Kategori: Allmänt

har irriterat mig något enormt över att mitt internet inte har funkat i över två veckor. datorn har anslutit till routern men det har inte funnits någon uppkoppling till nätet. jag har varit såååå nära att kasta datorn i väggen, få panikgråtsutbrott och ringa första bästa killkompis på campus och be honom komma och FIXA SKITEN ÅT MIG! ... men något har hindrat mig.
 
 
skulle i alla fall bädda om sängen igår och drog ut den för att komma åt.
där bakom var routern och jag tänkte att jag en gång för alla skulle försöka lösa problemet själv. tar upp routern och inser att nätverkssladden inte sitter ikopplad i väggen ??????????????? sätter i den och internet funkar!
 
är så sjukt tacksam att jag slapp en dumförklarande blick och skammen över HUR DUM JAG ÄR, om en av mina vänner hade kommit för att fixa det och märker ...... att sladden inte sitter i?
 
Åh herregud.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: