somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

Till min fina Anna.

Kategori: Allmänt

Denna bloggen är upprättad, efter mycket tjat, till min kära bearneseälskande underbara och fina vän Anna Karlsson.
 
 
Vinka till Anna K.
Hej hej Anna.
 
Valde denna bilden då bilden förklarar mycket av hennes personlighet.
- Alltså en redig kvinna med öl i hand, som är en glädjespridare och partypingla utan dess like, som dock alltid ska ta sitt liv morgonen efter en utekväll. (Tacka gudarna för att hon är lite för feg för det ändå....)
Hon är en av de vackraste jag känner just för att hon är hon., och därför förtjänar hon en blogg i sin ära.
 
 
Så här Anna ! Varsegod. Grattis. Du har vunnit. Ett år tog det. Och nu är jag din bloggslav igen.
 
Älskar dig Anna.

Kommentarer

  • Anna (den som gillar bärna) säger:

    Anna vinkar Hej Hej tillbaka!!!

    Åh, Malin tack!! Tjat funkar alltså :)
    Jag ser fram emot att höra om dina och dina vänners äventyr!

    Jag saknar dig och vill komma och besöka din bubbla snart!

    JAG ÄLSKAR DIIIIG!

    2012-09-08 | 10:44:10

Kommentera inlägget här: