somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

Tack SJ - ni strör salt i såren.

Kategori: Allmänt

Köpte tågbiljetter till hemstaden - till huvfudstaden - och tillbaka till universitetsstaden härom dagen. Fick som alltid bekräftelsemejl - och ordningsam som jag är gick jag självklart in och dubbelkollade att allt blivit rätt....
 
Och vad möts jag av????
 
 
Nog att jag är student, lever på CSN och åker på de billigaste tågpriserna
- är som student känd för att vara en bland Sveriges fattigaste människor,
men att de rent ut kallar mig SNÅLIS ?!?!?!?! 
 
Kallar kassörskorna på Willys mig snålis för att jag köper Eldorado? Nej.
Kallar barpersonalen på Sivans mig snålis för att jag köper dagens öl? Nej.
 
SJ, ni strör salt i såren.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: