somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

svett

Kategori: Allmänt

Jag vill inte, jag orkar inte mer, tänker jag medan jag drar efter andan. Det är som om han känner vad jag tänker och spänner blicken i mig och säger, lite till, bara lite till. Jag vill så gärna fortsätta tills han säger att vi är klara, tills han är nöjd med min prestation, så jag fortsätter pumpa upp och ner, trots att min kropp darrar av njutningsfull smärta. Han uppmanar med flås i rösten att detta är för min egen skull, och jag vet att jag tjänar på att göra som han säger, för snart är han nöjd och det är över. Jag gör en sista situps och tar sedan vattenflaskan för att dricka i pausen. Bra jobbat säger bodypumpinstrukören, nu är det dags för armhävningar.
 
Facebook status update 2012-06-18 i närheten av Östergötlands län
/ MM
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: