somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

söndagskänslan

Kategori: Campusliv

efter en hård vecka - ja. alltså. festvecka. har jag lovat mig själv att aldrig mer dricka alkohol.
anna k, jag testamenterar mitt spritförråd till dig.
 
 
 
den genomgående känslan idag;
 
imorse när jag vaknade av alarmet 07.30;
 
 
 
 
när jag vaknade på tåget och inser att jag sovit med vidöppen mun och dreglat, medan tre personer stirrar på mig;
 
 
 
 
när jag inser att jag har 40 minuters väntetid i Alvesta, när det är 10 min tåg därifrån till Växjö;
 
 
 
 
när jag äntligen kliver av tåget i växjö och springer till bussen, men missar den - och får vänta i 58 minuter till nästa;
 
 
 
 
 
Hoppas ni mår lika dåligt som jag idag, det betyder att ni haft en förjävla bra helg !
 
 

Kommentarer

  • anna k säger:

    jag hade en liknande känsla. älskar att vi utsätter oss för att resa bakfulla hela tiden. värt.

    2012-10-01 | 22:03:42

Kommentera inlägget här: