somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

kulturell i wexiö

Kategori: Wexiö

idag mötte tjejerna upp mig på stan när jag slutade på boom., och så var vi sådär fantastiskt kulturella igen.
vi började med att strosa lite på matmässan eftersom jag inte hade ätit någon lunch (gRaTis Är GoTt hehehe). Vi provsmakade, tittade på alla fina delikatessburkar och stångades med pensionärer och deras shoppers.
 
 
och på tal om det., helt seriöst - pensionärerna på denna mässan????? jag har aldrig sett något liknande!
det var som om de var där för att äta sig mätta, och så hade de den där "jävla pensionärsattityden" att alla ska flytta sig för dem och de bokstavligen armbågar sig fram?? dom var typ helt stressade??? som om de har bråttom vidare till någonting? - bingolotto börjar ju ändå inte förrän kl 20 ikväll?
 
typ såhär:
 
stannade till och kollade lite på dem. det var komiskt att se... och jag lovade mig själv att ALDRIG bli så när jag blir gammal... 
jag var i och för sig lite halvmätt när vi gick därifrån., så jag ska väl inte säga något. hehe.
 
i allefullefall., när vi hade fått nog av smakprov och pensionärer gick vi vidare till tatueringsmässan. vi hetsade varandra lite om spontantatueringar och lördagspiercingar men icke. csn sa ifrån. (alltid detta jäkla csn).
 
 
 
kolla pensiosen som "axlar" sofie i ryggen. ni ser ju tydligt hur hon har fäst blicken - säkert på en korvbit eller nåt - går med bestämda steg, och rynkar näsan för att inte dregla innan hon kommit fram till ståndet ??? *got ya on a picture pääänsiooo*
 
 
tjockisbarnen KÖPTE ett wienerbröd när smakproven var slut HAHA.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: