somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

hemma.

Kategori: Outside the box (bubbla)

Tog mig upp ur sängen och ut ur campusbubblan imorse för att åka hem till Norrköping.
Hem. Det är konstigt det där med hem. För jag åker ju hem till norrköping, men när jag är i norrköping så åker jag ju hem till växjö. *HoMe Is WhErE yOuR hEaRt Is* ??????
 
I alla fall., hemhemma har jag bättrat på min kolmårdstrolls-dialekt, klippt håret och kramat mamma. jag har "unnat" mig själv en michael kors-klocka och ätit världens godaste skaldjursgryta med saffran i. *FöR eR sOm UnDraR*
 
 
det bästa av allt sparar jag till sist., och det är att jag ska på morgondejt med min bääzztiz och grannvän tove dott innan hon tar järnvägsvagnen ner till lundalivet igen och jag fortsätter norrut - till hufvudstaden.
 
 
smell ya lateh.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: