somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

amy disley

Kategori: Girlgang 2.0

det här är amy.
 

 
amy disley.
även känd och avskydd som elisabeth bland de nya PA-ettorna från när hon var en av fejknollorna. - hon var verkligen fruktansvärd., så jag förstår att det är svårt för etta-stackarna att släppa elisabeth. *hehe*
 
amy är en av mina bästa vänner, trots att jag känt henne i så kort tid som bara ett år. hon är smart, rolig, snygg och har en fin personlighet., dessutom är hon en jävla arbetsnarkoman och framgångsrik på köpet. 
..... och det är just där, vid den sista beskrivningen av henne som min hatkärlek till henne tar vid. det är just på grund av såna som henne som jag både tror och tvivlar på min egen framtida framgång. 
 
OM jag ska konkurrera i HR-branschen med fler som amy disley så är jag körd ????????? och det är de flesta andra också........, garanterat.
 
 
för denna kvinna, denna superwoman och fina vän - hon ser fan möjligheter i allt. eller rättare sagt - hon skapar sig möjligheter! dessutom skapar hon sig möjligheter på de mest absurda sätt som jag inte ens tänker nämna här, men hon gör det. och det är på sätt som ingen annan ens skulle komma på tanken till att göra ?
 
det jag vill säga är kanske egentligen att jag ser upp till amy som fan. samtidigt som jag inte kan låta bli att vara liiiite lite avis på att hon är så jävla bra. jag menar - titta bara på bilden nedan. man blir ju bitter in i benmärgen eftersom det är så med allt amy gör.
 
 
"i made it to the top".
 
Amy . I love you ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: