somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

run bitch

Kategori: Allmänt

har börjat lyssna på morgonpasset i P3 när jag springer på bandet på morgonen. härom dagen gästade några australiensiska komiker studion., och programmet var ännu roligare än vanligt.
hade precis ökat upp farten och var inne på min sista kilometer när de drar ett skämt och jag börjar asgarva ??????
 
 
något jobbigt att springa och skratta samtidigt......, plus att tjejen bredvid undrade vad fan jag höll på med. det var väl ganska berättigat i och för sig. 
normala människor lyssnar ju förmodligen på peppmusik när de springer. hon måste trott att jag var helt jävla dum i huvudet - eller att jag bara hade förmågan att roa mig själv. vem har det liksom ? tycker att man själv är så jävla rolig så man börjar asgarva när man är på gymmet ?
stackars tjej. och stackars mig som höll på att ramla. 
 
 
 
halvsvårt att hålla tempo när man skrattar så mycket att man får magrutor.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: