somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

jag vet

Kategori: Universitetsstudier

jag vet.
bloggen står still.
och ändå är det så många som kLiCkAr SiG iN hÄr VaRjE dAG. fantastiskt. ja.., att ni är så intresserade av vad som händer i campusbubblan menar jag.
 
meeeeeeeen. så länge ni inte vill läsa om hur jag och emmie sitter och stirrar på varandra bakom varsin dator, sneglar på klockan ibland, och stirrar tillbaka igen dagarna i ända eftersom vi har skrivkramp vad gäller vårt PM, så har jag inte så mycket annat att berätta. förutom att jag fick en JÄTTESTOR kanelbulle av min chef på boom igår. och att jag har träningsvärk idag. inte i käkarna då alltså efter kanelbullen, utan efter all träning i veckan. och att jag får hit bästa Mike ikväll, men det visste ni ju redan.... 
 
så här kan ni få en bild från när vi var fejknollor istället, bara för att det står kanelbulle i bakgrunden, Cinnamon.
 
 
known as:
elisabeth disley - besserwisser, evelina snygg - direkt från efterfesten, anna-maria johansdotter - tönten, kim andersson - coola tjejen, vad hette sebbe ? - mjölkbonde från falköping
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: