somienbubbla.blogg.se

om livet i en campusbubbla - vänligen ta allt med en nypa salt.

emmie josefsson

Kategori: Girlgang 2.0

emmie har gått och skaffat sig en kille. i och för sig en trevlig sådan. jag gillar honom och kan till och med tänka mig att bli gudmor till deras lilla guldtott när emmie väl behagar att vara nykter i nio månader.... 
MEN , hon försvinner ibland ???????? hon ägnar sina bakissöndagar i sängen och äter pizza med en manligare och hårigare person än mig ? dessutom tar hon "sovmorgon" titt som tätt. vad är det om liksom ???
"jag kunde inte gå upp det var så mysigt."
 
skämt åsido. jag är superdupermegaglad för er skull. det är jag verkligen. och det vet ni att jag är eftersom jag tvingar er att pussas på begäran när jag är full. hehehehehehe.
 
det jag vill säga är - EMMIE JAG SAKNAR DIG LITE FAKTSISKT ! 
även om jag ser dig i alla fall 6 dagar av 7, och även om vi konstaterar "meeeeeen heeeeej, hur är det med diiiiiiiiig ???? vi har ju inte pratat med varandra sen IMORSE??" 
 
That's livet på campus. Långdistansförhållande är tydligen inget jag är bra på.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: